FILL THIS FORM TO ORDER

Status Retail
Borong
Name:
Email Address:
Contact No.
Mailing Adress
Item (Name/code/colour/quantity)
Payment Via
Comfirmation I Have Read,Understood And Agreed To The Terms And Conditions.

This contact form was created by Freedback.

MT SUSUKAN QALBU – RM40 (5BIJI) – SQ 
:~teksture nya yang lembut.
:~tidak perlu dikorek keluar.
:~disebabkan teksture yg lembut mudah hancur,tp istimewanya boleh dibentuk kembali dan boleh digunakan.
:~mudah meresap dan menarik keputihan.
:~tindakbalas selepas memasukkan akan terasa gatal2 selepas1 atau 2 jam dimasuk.
:~akan terasa kering tp miss V akan terasa grip ketat sangat...

SIAPA KAH YANG SESUAI UNTUK MENGGUNAKAN?
1- Perempuan yang belum monopos.
2- wanita yang faraj ternganga berlendir dan berair3- wanita yang ada keputihan
4- wanita yang rasa becak atau basah dalam vagina

Tindakan balas herba POSITIF "-
1- lubang "v" rasa tertutup.
2- Terasa kering di miss v
3- Dinding kanan dan kiri v bertembung

Situasi Pengguna ketika menggunakan produk ini:
1- V menjadi terlalu sempit dan kering.

Tindak balas herba NEGATIF :-
~ Jika salah penggunaan digunakan oleh wanita tidak bermasalah seperti dinyatakan diatas akan terjadi terlalu sakit di bahagian faraj. Berdarah dan pedih

Cara Guna: Insertkan sebiji kedalam Cik V, Tahan selama 3-4 hari x perlu keluarkan.

***SQ sesuai utk..org yg tak suka makan jamu, org telah berkahwin, ada masalah keputihan, wanita yg ingin "mncuci" bhg intim serta ingin kembali dara..
susukan qalbu adalah alternative kpd mereka yg tidak suka kepada jamu. SQ ni sng cite utk yg nak bagi ketat disamping mencuci dalaman dari keputihan. SQ hanya membersih di laluan vagina, tidak sampai ke pintu rahim

Fungsi
:~ Mencairkan dan mengeluarkan keputihan,
:~ merapatkan Cik V dan anda kembali dara.
Tidak boleh dimakan.

:~ Antara ramuan dan adunan utama:
~manjakani,
~minyak zaitun,
~aloe vera dan lain-lain bahan.

**selepas insert sebiji biarkan semalaman tanpa bersama, hari kedua boleh bersama. Perkara yang paling penting banyakkan minum air masak supaya kepedihan dan mengurangkan miss V menjadi terlalu kering. 
Tolong jangan korek2 selepas insert biarlah ia bekerja dulu kerana takut berdarah bukan kerana SQ tapi kerana kuku atau paksaan jolokan yang melukakan kulit. SQ xperlu dikorek keluar yea.

-cara penggunaan-
1)digunakan selepas buang air kencing
2) dalam keadaan mencangkung, tolak sebijik dalam-dalam dan jauh.3) cara tolak melalui lubang "tut" lah kan... ikut saluran ( janganlah sampai terkena-kena bahagian daging keras tu...relax dan santai saje..

Kesan :- mungkin berbeza-beza setiap individu tetapi hampir kesemua antara kita guna membawa kesan yang sama :-

1) pada yang mula-mula pakai tu mungkin akan mengerenyam ( gatal) dalam 3 ke 4 jam.
2) Pd masa sama akan mula rasa pedih dan perih seperti di grip. Keaadaan gatal dan pedih tu adalah tindakbalas SQ bekerja atas keputihan. Dalam keadaan ini anda dinasihatkan "mencuci" menggunakan feminim wash yg berubat tu ( Arab & Roses ) spices atau air suam.
3) Untuk yang lubang agak besar bolehlah gunakan lebih dari sebiji.....tapi akk nak cakap sebiji pun dah cukup daripada segalanya.
4) Ada orang rasa seperti membengkak kerana banyak angin...tetapi 2 tiga hari keadaan akan balik ke asal.
5) Kadang2 kekotoron tidak keluar pada hari yang sama..tetapi pengulangan penggunaannya boleh membantu mencairkan dan mengeluarkan lendir yang gatal.Peringatan beri masa SQ kerja dan "off" bersama dalam tempoh 24 jam.











0 Suka blog Mia:

 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink